Friday, August 31, 2012

Symptomatisk avslutning

Har regnat, med varierande intensitet, hela dagen idag. På något sätt känns det lite symptomatiskt att somamren 2012, sommaren som aldrig hände, avslutas med heldagsregn. Jag säger avslutas ty idag är 31/8, sista augusti, och från och med imorogn visar almanackan höst. På något sätt kan jag för övrigt gilla det glåmiga i ett heldagsregn, i alla fall så länge jag slipper gå ut i det.

Men på tal om något helt annat såg jag precis att min examen blivit utfärdad. Så nu är jag även formellt filosofie magister i företagsekonomi med inriktning mot innovativt, kreativt och entreprenöriellt ledarskap. Känns himla härligt att det är utfrädat och klart. Nu är det bara att vänta på att examensbeviset ska dimpa ner i brevlådan. Måste nästan fira på något sätt också att examen är utfrädad, frågan är bara hur. Men jaja, får väl ta ett glas vin ikväll och sen låtsas att morgondagens popidyll är för att fira examen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home