Saturday, August 25, 2012

Vaknade två gånger

Klev upp vid två idag. Vaknade först ganska tidigt men ville åd inte kliva upp utan låg och drog mig och försökte somna om. Uppenbarligen lyckades jag med att somna om för plötsligt vaknade jag från en dröm och då var klockan strax före två. Lite senare än jag ahde räknat med kanske, men å andra sidan behövde jag säkert den sömnen eftersom jag sov så länge. Hade ju säkerligen en del sömn att ta ikapp efter alla tidiga mornar och långa dagar på sistone. Vad jag ska ägna mig åt idag återstår dock att se. Skulle inte tro att det blir så jäkla händelserikt direkt, utan det blir nog en rätt lugn dag.

Förresten, vet inte om jag nämnde det igår men en av de IKEA-människor vi presenterade för igår var VD:n, en annan är typ designchef eller något sådant (minns inte hans exakta titel). Det ni.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home