Tuesday, January 29, 2013

Lite flyt

Var alltså och klippte mig och fick skägget ansat idag. Det gick, och blev, bra. Dock får man säga att jag hade rätt bra timing som lyckades få för mig att boka en klipptid just den här veckan. Visade sig nämligen att min frisör ska flytta från stan snart och tydligen gör sista veckan här nere den här veckan. Jag tycker hon är bra så det var ju flyt att jag inte väntade till exempelvis nästa vecka med att boka en tid.

Att jag innan jag gick fick namnet på den salong hon ska börja på (och mer eller mindre lovade att jag skulle höra av mig om jag behöver bli klippt i Stockholm någon gång) är för övrigt ett utmärkt exempel på relationsmarknadsföring i praktiken.

Har även lagat köttfärssås så det blev ett par portioner att lägga i frysen idag. Blev en himla god köttfärssås faktiskt. Min köttfärssås brukar bli god, men idag blev den nog faktiskt till och med lite godare än vanligt.

Annars rätt vanlig dag, om än ganska grådaskigt och trist töväder med regn.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home