Thursday, March 28, 2013

Tågresa väntar

Imorgon mina vänner, ska jag sätta mig på ett tåg och åka till Karlskoga. Ska vara där över påsk. På gund av det ringer klockan tidigt imorgon bitti, och eftersom klockan ringer tidigt imorrn ska jag gå och lägga mig nu. Med tanke på hur mycket jag promenerat idag och att jag inte hade tid att nicka till efter maten i eftermiddags bör jag somna ganska snart efter att jag lagt mig.

För övrigt har jag förbeställt nya Håkanskivan nu under kvällen. Det kan tyckas onödigt med tanke på att jag inte har någon inkomst och att saldot börjar bli oroväckande lågt (och att jag så sent som idag fick ännu ett nej tack på ett jobb jag sökt). Men Håkans nya vill man ju ha, och man vill ha den ganska omedelbart efter släpp och eftersom jag fick ett erbjudande om att få den fraktfritt vid förbeställning tyckte jag det var lika bra att slå till. Något måste man ju unna sig emellanåt, annars går man under.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home