Saturday, March 23, 2013

Besvikelse

Hela den här veckan har min lokala livsmedelsbutik haft ett ställ med god choklad stående vid kassan. Varje gång när jag gått förbi där har jag länt mig frestad, men har varje dag tänkt att "nej, jag väntar till på lördag, då kan jag köpa en". Så idag gick jag hela förmiddagen och var sugen på sådan choklad, och på vägen till affären gick jag och funderade på om jag skulle ta en vanlig eller en med pistagenötter i (kom fram till att det nog skulle bli den med pistagenötter). Men så när jag kommer till affären upptäcker jag att de har plockat bort chokladen i fråga. Alltså fatta besvikelsen. Hela dan blev typ förstörd (nu överdrev jag lite, det får ni ursäkta för den dramatiska effektens skull, men jag blev rätt tjurig i alla fall). Bara för det ska jag handla på en annan affär imorrn, typ som hämnd.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home