Saturday, July 20, 2013

Salt

Har, föga överraskande, varit ännu en lugn dag. Lugn men trevlig. Anmärknignsvärt kan dock vara att jag lagade mat förut och att det för en gångs skull blev ett sådär resultat. Använde en annan typ av salt än jag brukar och råkade salta lite för mycket. Men då vet jag ju det till nästa gång. Fast gör man bara mat till sig själv gör det ju som tur är inte jättemycket om resultatet inte blir toppen, det är ju värre om man ska bjuda någon annan på det man lagat.

Det här har för övrigt varit sista dagen som jag har huset för mig själv. För imorrn har morsan och farsan bestämt sig för att återvända. Har varit skönt att vara för sig själv några dagar. Man kan liksom slappna av och ladda batterierna på ett annat sätt då än när man har folk omkring sig. Åtminstone är det så för mig.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home