Thursday, July 18, 2013

Gjorde slag i saken

Fick äntligen tummen ur i dag och bjöd in till årets stora sommarfest. Har funderat på det ett tag, och nu bestämde jag att nästa helg är den helg det kommer gå av stapeln (delvis eftersom det är typ den enda helg jag kan men ändå). De flesta verkar kunna komma också så det kommer nog bli kul, våra sommarfester brukar ju kunna bli det. Nu måste jag bara berätta för morsan och farsan att de har tänkt vara bortresta den helgen...

I övrigt har det inte hänt jättemycket i dag. Jag har mest tagit det lugnt och njutit av att få vara för mig själv. Så ja, det har varit lugnt helt enkelt. Och eftersom det i dag är en vecka sedan jag var hos optikern innebär det att det bara bör vara ungefär en vecka kvar tills jag kan hämta mina nya glasögon (det skulle ta ungefär två veckor). Det ni.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home