Monday, March 03, 2014

Sjuk igen

Faller sig inte bättre än att jag har gått och blivit lite sjuk. Har varit snuvig mer eller mindre hela dagen, och nu under kvällen känns det som jag börjat få feber också. Är inte dyngsjuk (än så länge i alla fall), utan det är typ snuva och feber. Men det är ju jobbigt nog. Har dock sluppit halsont hittills, och det är ju alltid gött. Det fortsätter jag gärna att slippa. Fast känner jag mina förkylningar rätt är det nog dessvärre inte särskilt troligt, men hoppas går ju alltid.

Tog dock en Alvedon för en stund sedan så för tillfället är febern och huvudvärken lite på tillbakagång. Sen får vi väl se hur lång tid det tar innan jag blir frisk. Vore gött om det går fort. Men ja, vi får väl se vad som händer helt enkelt.

Trist att bli sjuk hur som helst. Finns ju sånt som är roligare liksom.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home