Sunday, November 22, 2015

Halvfullt upp

Lite oväntat har det varit halvt fullt upp idag. Nappade på morsans och farsans erbjudande om att åka och handla i förmiddags, och det blev en jäkla runda. De var på jakt efter luckhandtag och lite annat så det blev att åka mellan järnaffärerna och bygghandlarna i jakt på rätt handtag. Men jag hade ingen tid att passa så det var ju lugnt.

Sedan har dagen ägnats åt planerande och bokande av buss- och tågbiljetter till när jag ska åka upp och hälsa på min syster. Bokandet fick jag gå ner till föräldrarna och fixa för det visade sig att jag inte riktigt kunde lägga ut cashen för biljetterna för tillfället. Passade på att äta där också när jag ändå var där. Så jag har nog varit mer borta än hemma idag. I alla fall känns det så.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home