Tuesday, November 17, 2015

Oturligt regn

Kan inte påstå att jag gjort så himla mycket idag. Har typ läst, ägnat mig åt mitt lilla skrivprojekt, gått en sväng ner till stan för att köpa makaroner. Blev dock rätt less när det efter bara ett par hundra meter på vägen mot stan började regna. Det blir nog inte mer än lite duggregn tänkte jag som jag för säkerhetsskull tittat på radarbilden innan jag gick hemifrån, så jag vände aldrig om och hämtade mitt paraply. Fan heller att det blev lite lätt, snabbt övergående duggregn. Hyfsat snabbt övergående visserligen, men långt i från något lätt duggande. Då var jag lagom glad kan man säga. Regnblöta glasögon är exempelvis ingen höjdare.

Gjort upp planer med min syster har jag gjort också. Fick ju i födelsedagspresent av henne att åka dit och gå på standup och gå ut och äta och lite sådär. Så vi bestämde ett datum för det. Förhoppningsvis ska jag nog kunna klämma in att träffa lite gamla kompisar också, jag har ju några sådana där uppe och det var längesen vi sågs. Nu när datum är bestämt borde det ju gå att anpassa schemat så jag får in den aktiviteten också. Men det får visa sig vad det lider.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home