Monday, November 09, 2015

Som jag avskyr samtiden

Den här nyheten om att träna på klubben som spridits lite här och där idag. Alltså, tillåt mig kaskadspy. Jag var redan less på fitness- och hälsosamhället, men nu ska träningsfascisterna inta den sista fristaden för oss som föredrar nattliv, sedeslöshet och dekadens också. Fuck it. Ska de in och träna på krogen ska jag fan sätta mig på ett gym och supa.

Sen att han som startat den där idiotin är 22, herregud så tragiskt. Kan inte någon ta med honom till Berlin och visa vad ungdomen går ut på?


På tal om något helt annat, och betydligt trevligare, ledde en tweet om pianosonater för några kvällar sedan idag till att jag blev tillfrågad om jag hade ett önskemål på någon sådan för att spelas i det radioprogram jag brukar vakna till morgnarna. Det hade man inte riktigt räknat med, men så kan det tydligen gå. Det får väl sägas vara ett betydligt mer sympatiskt drag hos den tid vi lever i.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home