Wednesday, February 03, 2016

Hoppas på en fortsättning

Läste så ut Sund idag. Intrycket från igår består i stort, väldigt bra men träffade inte lika rakt i hjärtat som Kalmars jägarinnor. Men berörde mig det gjorde den, de två böckerna i kombination bildar en berättelse som berör och känns. Jag satt i en halvtimme efter att boken var utläst och bara funderade på tja, de två böckerna och livet och tidens gång och allt möjligt. Känns som att historien om Eva knöts ihop, men jag kan ändå inte undgå att hoppas på en fortsättning. Typ jägarinnorna återförenade eller så. Det kanske är önsketänkande men jag tycker mig ha sett vissa pilar mot ett sådant scenario i KJ och Sund, så hoppas kan man ju alltid. Jag vill ha mer om och med jägarinnorna!

I övrigt har det varit en ganska vanlig onsdag, varken så mycket mer eller så mycket mindre. Jag åt kycklingköttbullar till middag. Med makaroner.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home