Friday, September 23, 2016

Tystnaden

På ytan en ganska bra fredag även om jag stundtals fått ägna mig åt att försöka ignorera ljudet av sms som inte kommer. En kort sväng ner till stan under sena förmiddagen/tidiga eftermiddagen. Därefter en kort stund hängandes vid balkongräcket tills det på grund av moln och vind blev oskönt. Sedan typisk fredagseftermiddag med musik, göttläsande av tidning och ett glas vin. Något melankolisk kväll.

Just nu känner jag mig lite småseg, men det är väl kanske gårdagens tidiga morgon (det blev inte mer än 3-4 timmars sömn natten till igår) som gör sig påmind. Kanske också i kombination med att jag kom i säng senare än jag tänkt igår kväll. Men jag får väl leta fram någon svängig kvällens franska så ska jag nog piggna till en smula.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home