Sunday, September 25, 2016

Välbehövlig kväll

På seneftermiddagen igår hörde en komps av sig och frågade om vi skulle ta ett par glas. Det tackar man ju sällan nej till så det blev ett par glas. Lite vin här hemma och sedan gick vi ut en sväng. Kul och trevlig och trivsam kväll som slutade med en klassisk fyllepizza på hemvägen. Ungefär så kan man väl sammanfatta det hela. Dessutom en lyckad kväll i så måtto att jag inte blev ett smack bakis.

Den här dagen har väl på det stora hela annars varit lugn. Har känt mig småseg och har hängt en del på balkongen och så. Åkte med mor och far till Maxi en sväng på förmiddagen. Skulle köpa en flaska deo och tog bara en från hyllan utan att titta så noga. Det såg ut att vara standardsortimentet liksom. Visade sig att jag lyckats plocka på mig typ den dyraste jäkla deon de överhuvudtaget hade. 155 spänn eller nåt sånt gick den på. Fail ändå. Men då var det ju tur att man var där med föräldrarna så att det inte var jag som behövde betala...

På tal om fail förresten. World Cup-semin. Herregud. Underkänt. Orkar inte.

Imorgon är det ny vecka. Det får vi se vad det blir för sorts vecka.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home