Thursday, August 22, 2019

Tittande dag

Chill dag idag. Tittade på I skuggan av Bronx på eftermiddagen. Fick iväg en jobbansökan framåt kvällningen. Sedan har jag tittat på ett par, tre avsnitt av South Park. Så ja, en del tittning har det onekligen blivit. Lyssnade på senaste Snedtänkt också när jag promenerade ner till stan. Om Värmlandsskildringar var titeln, men i själva verket handlade det nog mest om Ulf Malmros och hans filmer, om än kanske i huvudsak de med Värmlandskoppling. Underhållande för stunden var det hur som helst.
Hade hoppats på att få munspelsboken (och även de andra två böckerna) jag beställde förra veckan den här veckan. Men nu när jag tittade verkar inte postnord ens ha hämtat upp paketet från adlibris än, trots att jag redan igår fick meddelande om att det skickats. Så det ska nog mycket till för att det ska hinna fram redan till imorgon. Trist, men den som väntar på något gott osv.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home