Tuesday, June 02, 2020

Jobbresa

Var alltså upp till Lindesberg i förmiddags. Tog med mig morsan faktiskt. Så gick hon och tittade på växter medan jag gjorde mitt jobb. Tog en fika också. Lite som en utflykt.
Det gick hur som helst bra där uppe. Och jag tycker själv att artikeln blev riktigt bra. Hoppas att stället den handlar om också tycker det.

Strax efter att jag kommit hem därifrån kom säsongens första åska. Inget kraftigare just här dock. Det höll sig mestadels på avstånd. Kopplade ur alla  kablar och satt sedan mest och skrev medan det höll på. Fick ändra planerna lite då jag hade tänkt ta dagens promenad när jag skrivit färdigt artikeln, men eftersom jag inte ville riskera att hamna i ett åskväder tog jag promenaden efter kvällsmaten i stället. Det går ju det med.

Nya jobb och nya resor i morgon. Det återkommer jag till då. Klockan ringer tidigt och jag känner mig rätt trött, så får nog bli en med mina mått mätt tidig kväll i kväll. Måste ju vara alert när jag ska köra.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home