Tuesday, July 28, 2020

Produktivt och strumpor och så vidare

Tvättdag idag, så var uppe tidigt. Hade sedan en synnerligen produktiv förmiddag och var färdig med allt som kan räknas som dagens sysslor redan vid ettdraget. Sedan har jag läst, tittat på Seinfeld, kollade på Bergmanfilmen Ansiktet (1958) på svt play. Det är väl ungefär det.

Igår tittade jag förresten in på HM när jag var nere på stan och köpte på mig lite strumpor. 12 par råkade bli. Men det går ju åt, och nu hade jag faktiskt rätt dåligt med hela strumpor så det behövde fyllas på lite grann. När de då både har 3 för 2 och nedsatt pris på en del par får man ju passa på.

För morgondagen har jag inga särskilda planer. Skulle tro att det blir en ganska vanlig dag på det stora hela. Hoppas att det går någon sevärd film eller så på tv imorgon kväll, för nu är jag läsutan sedan jag i eftermiddags läste ut boken jag höll på med. Så då behöver jag ju något annat att slå ihjäl lite tid med under morgondagens afton.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home