Friday, February 19, 2021

Obesegrad

Så hände något som aldrig hänt förut, jag gick genom en hel På spåret-säsong obesegrad. Slog båda tävlande lagen i varje avsnitt den här säsongen. Må vara att det saknats ett sådant där överbra lag som det ofta brukar finnas något, men ändå. Alltid brukar det ju vara någon gång det skiter sig för att resmålen och/eller följdfrågorna passar en rätt illa. Och här bör påpekas att jag givetvis inte använder duoappen utan räknar poäng ändå. I appen har man ju svarsalternativ, så det tycker jag är lite fusk.

I övrigt en jobbdag idag också. Lite mer jobb än jag hade trott och hoppats, eftersom ett mailsvar dragit ut på tiden kommer jag dessutom behöva göra någon liten arbetsuppgift även imorgon. Det är jag måttligt sugen på eftersom jag hade sett fram emot att få allt färdigt och bara kunna ta helg och koppla bort allt jobbrelaterat, men det är som det är. Att eventuellt göra någon mindre ändring och sedan maila in en text är ju ingen särskilt stor eller betungande uppgift, även om det hade varit skönt att haft det gjort. Är egentligen mest stressande eftersom det egentligen var deadline idag och att jag vet att han som sätter ihop tidningen väntar på den där sista texten.

Hur som helst har jag haft en trivsam kväll. På spåret som sagt, något glas vin, lite musik. Typiskt bra fredagskväll.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home