Friday, June 09, 2006

Grattis syster på studentdagen (och lite annat också)

Har inte skrivit nått på ett tag men det skyller jag på att jag inte har kunant logga in på ett par dar.
Idag tog min syster studenten, det tyckte hon var mycket roligt. Hon fick väldigt mycket blommor och sånt kan jag säga. Samtidigt var jag mycket stilig i min helsvarta mundering. Hn fick även månag presenter, av mej fick hon biljetten till statt på lördag (jo exakt den biljetten som jag blev upptvingad en extra gång för att köpa).
Det var för övrigt en trevlig tillställning på eftermidagen sen när vi åt och allt sånt där.
Var även uppe en sväng på arbetsförmedlingen i förmiddags och skrev på ett papper.
Kan säga att det blev fruktansvärt varmt på skolgården när vi stog och väntade på henne, men det avrt bättre bara hon kom ut så jag kunde ta hennes betyg och fläkta mej lite med. Förresten är kostym ingen bra klädsel i 25 graders värme och sol.
Imorrn ska det bli väldigt skönt att få sova ut kan jag säga. Fick ju nte göra det idag. Men igår fick jag göra det, var extremt skönt att få sova till 13 ett tag igen.
Bara 4 dagar tills jag åker till hultsfred nu, wohoo.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home