Monday, June 12, 2006

VIA och festivalen bland annat

Var uppe på VIA idag, det gick bra. Så nu har jag hemarbete och "kotaktskapande" (festival med andra ord) resten av veckan. Och jag får betalt för det också. Nu är de tbara två dagar kavr tilsl vi åker till hultsfred förresten, är laddad som attan just nu. Har bränt ut inte mindre än två skivor inför festivalen, dels "the hultsfred Mega Mix 2006" med lite blandade låtar på och dels en skiva med Silvia Nights underbara Congratulations 25 gånger i rad. Imorrn ska jag förresten iväg och klippa mej. Och baka muffins. Ikväll ska jag hem till Nilsson och grilla har jag fått order på, elelr ja han ringde och fråagde om jag var på och det är ju alltid trevligt med lite grillning i goda vänners lag så. Men det blir nog hyfsat lugnt för min del, ska ju trots allt upp hyfsat tidigt imorrn och så där.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home