Thursday, November 30, 2006

Åland med mera

Så var man hemma från ålandskryssningen då. Det var en trevlig resa, även fast jag var nykter hela resan (det enda jag drack avr ett glas champagne före maten). Men alltså jag hade lite ont i sidan så då tyckte jag dte var bäst att hålla sej till cola. Vilket förresten för mej in på julmustfrågan, jag slapp ångets över det ty dom hade ingen julmust på båten. I övrigt var dte ungefär som en vanlig kryssning, folk blev fulla, folk dansade, folk tokåt, folk handlade tax free-sprit och jag handlade Anthon Berg.
Blev dock lite oroad när jag inet orkade äta upp all oxfilé som jag hade tagit till mej, jag menar oxfilé brukar man ju alltid få ner hur mätt man än är.
En sak som var dålig avr dock att det fanns typ ingen täckning alls för mobilen på båten, inte ens när den låg i hamn liksom. Hoppas jag inte missade något viktigt samtal.

Men nu är det Klubb Perfektion som gäller. Imrogon klockan 22 slår vi upp portarna till Klubb Perfektions sista gång innan jul. Det ska bli väldigt väldigt roligt. Hoppas det kommer mycket folk och sånt. Är jävligt laddad hur som helst.
Om jag hinner så återkommer jag imorgon med en uppdatering om hur förberedelserna går.

För övrigt var julgransdräkten cool!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home