Wednesday, November 29, 2006

Lite av varje

Den senare halvan av dan blev betydligt lugnare än den första, kollade lite på TV typ (och somnade när det var tintin och sen igen när det var brainiac).
Nu ikväll hade jag fått ett mejl som gjorde mej glad, var en kille som skrev att han skulle åka 25 mil (!) för att gå på klubben på fredag och undrade om han behövde köpa förköp. Då kände man sej lite stolt när folk åker så långt för att gå på Klubb Perfektion.
Och imorrn åker jag till åland, det ska bli trevligt (även om jag fortfarande har problem med hur jag ska göra med eventuell must). Förhoppnignsvis ska jag också komma hem med några lådor marsipanbröd av fabriakt Anthon Berg, det hör en riktigt båtresa till.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ha så kul! :)

10:17 PM  

Post a Comment

<< Home