Tuesday, January 02, 2007

Denna dag idag

Idag har jag typ motionerat, eller ja jag gick till farmor och hem igen men när jag gick hem tog jag en omväg så det räkans ju nästan som motion. Såg förresten att statt antagligen har rivit ner en av vråa affischer på en affischtavla, det gör inte så himla mycket dock, tänkte åka ut till heglen och sätta upp nya ändå liksom. Då är det värre att Wictoria inte har fått upp affischerna jag lämande där för några veckor sen, vår tanke var ju att dom skulle ha kommit upp senast juldan men det tycker tydligen inet wictoria. Men ja ja, bara affischerna kommer upp så.
Såg förresten filmen airheads förut. Den var väl inte sådär superbra direkt men den funkade som underhållning en seg eftermiddag, och Steve Buscemi är ju alltid sevärd liksom.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home