Wednesday, January 03, 2007

En ilsk Nicklas vad det verkar

Shit vad aggressiv jag verkar i dagens inlägg nu när jag har läst dom, det är väl inte så konstigt kanske. Det om wictoria var jag rätt arg när jag skrev, för det är ju jävligt klantigt av dom att ge oss klartecken utan att kolla upp kalendern liksom. Det som hade hänt var alltså att dom sedan lång tid tillbaka har haft ett dansband bokat samma datum som vi skulel ha haft premiären och det hade dom glömt bort när dom gav oss grönt ljus för det datumet, väldigt klantigt av dom om jag får säga det själv, och extra surt för oss att vi redan ahr gått ut med premiärdatum och har satt upp ett apr affischer och så där. Sen hade jag nog viss panik när jag skrev det också eftersom jag skrev det typ några minuter efter att jag hade pratat med dom. Men det ska nog lösa sej på något sätt, just nu siktar jag på att ha premiären veckan efter det ursprungliga datumet. Måste bara kolla så att det funkar med både bandet (agenten rä på semster så jag vet inte om dom ak ndå elelr inte) och wickan.
Sen att färjestadinlägget belv så ilsket hänger nog ihop med wickangrejen, att det har gjor temj på lite dåligt humör och så vidare.

Hur som så har det varit en lugn dag idag, fick hem senaste numret av Uncut vilket avr trevlig. Ska läsa den någon dag nrä jag känenr för det.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home