Friday, January 05, 2007

Sonic ankom idag

Fick äntligen Sonic idag. Den kom i ett kuvert, jag öppande kuvertet. Tidningen låg i sån där plast som tidninagr man får på posten ofta ligger i. Jag rev av plasten, snabbbläddarde lie så där som man gör när man precis har fått en ny tidning och ut från tidningen föll en skiva. Det var sonically speaking vol 32. Någon hade begått ett misstag och skickat mej den varianten av tidningen som deras prenumeranter får, för det är bara prenumeranterna som ska få skivan. Då blev jag ganska nöjd och det blev med ens värt den långa tid som jag har fått vänta på min tidning. Det verkar vara en ganska bra skiva nämligen.
Visserligen kan dom ju ha skickat med skivan med vilje som någon sorts plåster på såren för att jag har fått vänta men jag väljer att tro på misstagsteorin, den känns liksom roligare.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home