Sunday, February 18, 2007

Melodifestivalen deltävling 3

Återigen 4 av 5 rätt på vilka som skulle gå vidare til landra röstningsomgången, jag börjar få kläm på vad folk gillar. Dock blev jag väldigt förvånad över att Sanja Aldéns stentråkiga låt gick vidare, men man ska tydligen aldrig underskatta storvulna ballader i melodifestivalen. Fast ännu mer förvånande var att Magnus Carlsson inte ens gick till andra chansen, mycket förvånande må jag säga.
Den omtalade idolmatchen tycker jag att Sbeastian vann, visst båda gick direkt til final men Sebastians låt var mycket bättre än vad Måns var. Måns kändes lite som typ bosniens bidrag som min syster sa.
Förvånande nog tyckte min far inte att någon sjöng surt, men det kom någon småsur kommentar framemot slutet angående att det var för tjatigt eller nått sånt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home