Monday, February 05, 2007

oj vad det här vandrade iväg mot slutet

Jag ställde in det planerade pluggandet idag, jag har helt enkelt varit för trött för att plugga idag. Istället följde jag med farsan till farmor en liten stund förut och tog en fika. Fikat smakade väldigt bra, var någon sorts päronkaka med grädde tror jag.
Annars har jag som sagt mest bara varit trött och less under dagen, tröttheten sitter antagligen kvar sen igår med lessheten berodde mest på den där oturen jag sklkrev om förut. Jag gillar ju liksom inte att förlora, speciellt inte om jag förlorar på grund av otur flera gånger i rad.
Är förresten bara 4 dar kvar till vårpremiären nu, måste få tag på några som kan stå i garderoben till dess för dom som stog där under hösten har hoppat av och vill inte göra det något mer (och som vanligt fick man det beskedet i vädligt bra tid), men första gången nu får nog ett par av dom andra i styrelsen göra det. För när det gäller klubben har dom ju faktiskt mest glidit runt på en räckmacka hitills och inte gjort någonting alls i stort sett.
För övrigt avr nog akckerlackssaneringsprogrammet som sändes på discovery nyss årets hitills äckligaste TVprogram.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home