Sunday, March 25, 2007

Väldigt kort om resan

Vi ahr bensträckarrast så jag hinenr inet skriva så mycket men hrä är i alal fall en kort sammanfattningn av denna Kalmarresa (hitills).
SJ är dumma (varförgår jag in på i ett senare inlägg)
Det blåser alltid i Kalmar, alltid.
Det blev en sån där pizza med oxfilé på, den smakade gott.
Jag hyrde Borat igår och den var verkligen så kul som alla säger.
Det är rätt kallt när man är ute faktiskt.
Tentan kändes som den gick rätt bra.
Senaste Uncut skivan verkar väldigt bra, lyssnade lite på den på DVDn igår kväll och det verkar lovande hitills (fast jag kan ju förstås ha träffat topaprna under mitt slumpvisa bytande mellan låtarna)
Jag åt en sjukt god sallad i mjölby igår, var kyckling och grejer i jag berättar mer om den sen.
Nu blev inte allt i riktigt rätt tidsordning märker jag men strunt samma. Nu börjar vi nog snart igen, skrievr mer ikväll eller nått.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home