Saturday, May 12, 2007

Finaldags

Ikväll är det då dags, finalen. Jag vågar mej inte på att tippa någon vinanre (trots att jag sedan länge har penagr spelat på The Ark) men jag tror att fljande länder kommer hamna topp fem: Sverige, Ukraina, Serbien, Vitryssland och Ryssland. Med Lettland och Moldavien som outsiders.

Återigen vill jag påpeka att dte är vad jag tror och inte vad jag hoppas (förutom Sverige där jag både tror och hoppas på en topp 5 placering) och jag håller med Christer Björkman om att Ukraina får inte vinna. Ukraina är hemska.

Sistaplatsen tror jag Storbrittanien, Frankrike eller Litauen hamnar på (fast jag hoppas på Ukraina eller Lettland).

Mycket finaler nu ett tag förresten, är ju final i hockey VM imorrn. Hoppas Sverige är med där också.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home