Tuesday, May 29, 2007

Hotellbekymmer

Ringde och skulle boka hotellrum inför helgen förut. Det gick så där. Det fanns nämligen bara rum ena natten, natten mellan fredag och lördag var fullbokad. Så nu måste jag hitta någonannastans att bo första natten. Det är typ skit, dels eftersom jag måste dra på bagaget onödigt mycket, dels för att jag inet får checka in förrän vid 15 på lördag och därmed har minst två timmar som jag inte vet vad jag ska göra med (hade jag kunant bo båda nätterna på samma hotell ahde jag ju kunnat sätta mej och plugga eller vila eller nått på rummet efter tentan) och framförallt för att det blir mycket dyrare.
Det billigaste jag har hittat efter lite googling är 700 spänn och det är ju inte direkt billigt. Visst jag får kanske skylla mej själv att jag inte ringde och boakde tidigare men det känns surt ändå. Och jag är inte säker på att en tidiagre bokning hade hjälpt, nu när jag har kollat runt lite så verkar det som om nästan vartenda hotell är fullbelagt just den natten.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

du kan åka över till öland en stund, medans du är i transit...det finns en bro där som man kan åka över på

8:17 PM  
Blogger Nicklas R said...

Fast den är rätt lång va? Vet inte riktigt om jag orkar gå så långt

11:16 PM  

Post a Comment

<< Home