Tuesday, May 22, 2007

Nicht plopp

Blir nog ingen plopp idag tror jag, åt ju godis igår liksom. Däremot har vi lite saft i en tillbringare i kylen så jag kanske tar ett glas av det istället.
Blir ingen tenat i kristinehamn förresten, så nu står mitt hopp till att dom lyckas hitta en tentavakt här i stan. Eller man kanske skulle höra av sej till örebro universitet och kolla om dom har några tentor den helgen så jag kanske kan sitta där och skriva mina tentor. För det vore väldigt skönt att slippa åka till Kalmar.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

kan inte Nilsson ställa upp som tentavakt?...det är ju sånt kompisar är till för

6:30 PM  
Blogger Nicklas R said...

Jag är tveksam till om dom skulle godkänna honom som tentavakt, men man får väl ge dom ett tips

11:06 PM  

Post a Comment

<< Home