Friday, June 01, 2007

Bara minuter kvar

Då var det strax dax att åka då. Allt är packat och klart och nån minut före halv åker vi iväg mot Degerfors station.
Sen väntar en helg i Kalmar med tentor men utan internet, den här gången kan jag ju inte ens låna skolans datorer och snabbkolla mejlen lite. Det kommer bli en ovan upplevelse.
Hoppas förresten jag får checka in på hotellet direkt när jag kommer ner till Kalmar så jag kan gå upp till rummet och vila en liten stund då. Det kan behövas, det var rätt hemskt att vakna så tidigt som jag gjorde.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

oh lord, avvänjning. :O men sånt är ganska nyttigt ibland, hm, har jag hört... ha så kul och lycka till. :)

12:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

hoppas nu för helvete att tentorna fixar sig, för du ser för jävla proggig ut i skägg, och det rimar illa med din image och ditt koncept...lycka till...;P

9:55 PM  

Post a Comment

<< Home