Friday, June 22, 2007

Så var det då midsommar

Blev väckt för en timme sen av att Nilsson ringde. Han meddelade att kvällens fest kommer anordnas hemma hos honom istället för i Fredriks stuga då vädret inte tillåter att vi är i stugan, det är nämligen regnigt och allt vad det innebär och då är ju stugor inte så roliga. Som jag ser det är det lite positivt att vara kvar i stan oavsett väder, man är liksom mindre isolerad i stan och man kan gå hem om man mot all färmodan skulel vilja läman festen i förtid och framförallt så får man sova i sin egen säng och det är ju faktskt bekvämare än att sova på en provisiorisk säng så att säga.
Egentligen har jag nog inte tid att sitta här, det ska ju duschas och ätas och allt möjligt innan jag ska iväg, men det kändes som jag behövde skriva åtminstone ett blogginlägg idag. Vi får väl se om det blir fler.
Förresten har morsan köpt tårtgrejer idag så det kanske bli en liten tårtbit sen. Hoppas hoppas.

Tevlig midsommar (jag vet att jag skrev det i det förra inlägget men äh strunt samma)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home