Saturday, July 14, 2007

Inga italienare i Rom?

Var då uppe till Wictoria förut, men jag var aldrig inne. Det var liksom låst och den enda bil som stod på utsidan var den som han är så svår att diskutera med har så då tyckte jag inte det var någon större idé, det kan vänta till nästa vecka.
För övrigt tycker jag det är rätt dåligt att dörren till stället är låst 17.10 när dom har 17.00 som öppningstid, visst dom kanske inet har några gäster precis vid fem men har dom det som öppningstid ska det vara öppet vid den tiden. För skulle det komma en gäst då och det är stängt så ger det väldigt väldigt dålig PR, men det är ju wickans problem och inte mitt.

En annan sak jag har funderat på är att romarriket ju hade sin bas i italien, men i filmer om romarriket är det aldrig någon som ser ut som en italienare. Det är konstigt. Jag menar det borde ju ha bott folk som såg ut som italienare där även på den tiden.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home