Friday, August 17, 2007

Bra, dåligt & konstigt

Det där hyperintressanta bandet som var i princip klart för klubben (tänker inte säga vilket men dom jag känner vet vilket band jag pratar om) tackade av olika anledningar nej. Det är dåligt.

Anticimex var här och tog bort getingbot när jag var i göteborg. Det är bra.

Vi har fått metro här i stan. Det är nog bra.

Det står en metrobehållare (eller vad det heter) nedanför tunneln som går upp till stan. Det är konstigt.

Jag orkar inte logga in på msn. Det är säkert dåligt på något sätt.

Ska kanske gå på hockey sen men känner mej inte särskilt sugen. Det vet jag inte riktigt vad det är.

Jag har röd färg på höger tumme. Det är dåligt.

Jag har äntligen fått iväg ett mejl till bredbandsbolaget. Det är bra.

Har köpt Kalle Anka idag. Det är bra.

Det har inte kommit någong post idag, inte ens reklam. Det är lite konstigt.

Sen var det nått mer som var bra också men det har jag glömt vad det var. Är det dåligt kanske?

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jag vet inte vilket band det är. :/

9:23 PM  
Blogger Nicklas R said...

Jag hade för mej att jag hade sagt det men tydligen inte, jag är typ dålig eller nått.

10:59 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jo det hade du men jag har minne som ett såll, som du bittert fått erfara. :/

11:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

det är nog någon som snott metrobehållaren i Örebro bara, och sen dumpat den vid gångtunneln...kanske den mystiske Copy?....för inte finns det väl någon anledning att Metro skulle ges ut i Karlskoga, vore ju rätt meningslöst, så här typ 10 år efter att resten av den civiliserade världen fick den....här finns typ tre-fyra dagliga gratistidningar, men här bor ju heller inte en massa incestuös arbetslös bruksproletärpöbel med ADHD och sönderskolkad grundskola som enda personliga meriter...jag menar, varför skulle Karlskoga, Sveriges White Thrashreservat, föräras med en allmänbildande daglig gratislektyr av Metros typ, när ni ändå till srörre delen är analfabeter?...den där Metro-behållaren är stulen någonstans, that´s the shit

2:05 PM  

Post a Comment

<< Home