Thursday, August 23, 2007

Färdigpackat (äntligen)

Det tog nästan hela eftermiddan och kvällen att packa, men nu är allt nerpackat. Återstår bara att lasta in det i bilen och kärran men det ska vi göra imorgon bittit (känns dumt att ha det stående där ute under natten liksom). Det var jävligt jobbigt att packa, det är först när man gör det som man inser hur mycket man faktiskt ska ha med sej. Men rätt skön känsla ändå när man har packat färdigt allt.
Förutom packandet har jag faktiskt hunnit pyssla lite idag också. Det kan tyckas märkligt att jag, som inte har pysslat sen lågstadiet, väljer att pyssla en dag som denna men jag har mina skäl.
Så var jag hos farmor en liten stund också, fick emd mej en påse med grejer därifrån, lite bestick och så. En påse bullar och en påse pannbiff fick jag också.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home