Tuesday, August 21, 2007

Internetpanik de luxe

Ringde nyss och kollade lite med bredband och så där tills jag flyttar (jo jag vet att jag är ute i sista sekunden men det är strunt samma). Det gick, för att göra ett understatement, inte särskitl bra. Det gick faktiskt inte alls. Först försökte jag med bredbandsbolaget men deras telestation var full så där kudne jag inet få något abbonemang alls. Sen försökte jag med Tele2 och där gick dte inte att bestälal utan 12 månaders bindningstid, och jag kan inte binda upp mej för 12 månader eftersom jag sannolikt kommer flytta till Kalmar efter den här terminen.
Det var dessutom dom två alternativ som fanns, dom andra leverantörerna funkar liksom inte på den adressen. Jag bröjar med andra ord få rätt fet panik, jag måste bara ha internet, jag överlever inte annars.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Vad drygt! Telia gick inte alls? Åh! :/

5:21 PM  
Blogger Nicklas R said...

Nej det måste finnas fibrer för att Telia ska funka, men de typ löste sej ju

11:06 PM  

Post a Comment

<< Home