Tuesday, August 21, 2007

Nya internetproblem

Det slutade med att jag tog Tele2 ändå. Det suger med bindningstiden men vad fan jag måste ju ha internet, och förhoppningsvis går det att flytta med abbonemanget när jag flyttar så.
Dock kommer dte ta minst 3 veckor innan jag får modem och sånt så jag kan använda internet oc hdte är riktigt riktigt sugigt. Jag menar 3 veckor utan att ha internet lär ju bli hur jobbigt som heslt. Visserligen kan jag kolla mejl och sånt på skolan men där kommer jag ju inet in på kvällar och helger. Och jag kan sannolikt inte anvädna msn på skolan och att inte kunna anvädna msn kommer skapa någon sorts ångest och sånt, och kanske till och med en liten liten känsla av utanförskap.
Det kommer bli helt fruktasnvärt att vara utan internet så länge.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home