Thursday, August 09, 2007

Imorrn drar jag

Kom på förut att det igår (7/8 alltså) var ett år sedan jag såg Morrissey i Karlstad. Det firade jag med att lyssna på Ringleader of the tormentors. Det var en väldigt bra konsert.

Men imorgon åker jag till Göteborg och way out west då. Det ska bli sjukt roligt, lite trist att ingen kunde/ville följa med visserligen men det är ju som det är liksom. Får se om jag lyckas blogga nått under helgen men det är inget jag räknar med så ni får er nog en sammanfattning när jag kommer hem igen (om det inte händer något jättespeciellt som jag måste ringa till folk och berätta om, men sånt händer ju typ aldrig så).
Har förresten bestämt mej rätt mycket för vad jag ska se nu så här följer det schema jag har tänkt följa under festivaldagarna:

Fredag
Hello Saferide
Albert Hammond Jr
Hellacopters (eller kanske New young pony club, har inet bestämt mej riktigt där)
The Hives
Primal Scream
Manu Chao
The Pogues

Lördag
Shout out louds
Devendra Banhart
Moneybrother
Slutet på Peter Bjorn & John
Regina Spektor
Timo Räisänen
Säkert! (det börjar 20.15 så emma se till att ha telefonen på då)
Det som är kvar av The Ark
Lily Allen
Kanye West (fast bara tillräckligt mycket för att kunna säga att jag sett honom)

Sen kanske det tillkomemr nått om det blir nån lucka nånstans eller så men detta är det jag helst inet vill missa i alla fall.
Och så är det ju det där klubbprogrammet också men vad man ser där får ju typ humör och ork avgöra.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Skriver ett post-it-memmo! Ha så kul! :D

3:09 PM  

Post a Comment

<< Home