Saturday, August 18, 2007

Massa grejer köpta

Kom precis hem från IKEA och jag köpte mej en lampa som kan vara världens kitchigaste lampa. Den är skitcool med massa prismor i olika färger och grejer, orkar inet leta fram någon bild nu men den heter minnen om någon skulle vara sugen att ta reda på hur den ser ut.
Fick också massa vinglas (18 glas för 90 spänn, asbilligt), fyra stolar, ett skrivbord/databord och lite annat smått och gott. Skulle också köpa en soffa on en hutsch (säkert felstavat men ändå) men hutschen var tillfälligt slut och soffan var för stor för att vi skulle få med oss nu så det kommer införskaffas till veckan eller så.
Nu är jag lite halvt stressad så där för jag tänkte äta och duscha och sen gå upp till Fredrik ett tag. Så puss på er mina små darlingar som min gamla bildlärare hade sagt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home