Sunday, August 05, 2007

Jag har en trafikkon brevid mej

Just nu är jag inte jättebakis men tillräckligt bakis för att inte orka ha med folk att göra (tyckte det var bäst att nämna det så att ingen känner sej dissad).
När jag gick upp för en stund sen stog det en stor trafikkon i hallen. Det hade jag helt glömt bort att jag hade släpat hem den inatt. Eller alltså jag mindes det när jag såg den så det var ingen total minneslucka (så mycket drack jag faktiskt inte).
Finns inte så mycket mer att säga om igår än det jag skrev i förra inlägget utan det sammanfattar det hela rätt bra. Kan dock tillägga att jag träffade lite folk från förr (alltså gamla klasskamrater och så) där inne, det var rätt trevligt faktiskt. I övrigt var jag mest förfärad över att jag var den enda som verkade inse hur dåligt det var. Fast nu vart det ju en del skrivet om igår även fast det inte behövdes, jag får skylla på posten eller nått.
Är det förresten någon som har förslag på vad jag ska göra med konen så får ni gäran dela med er av förslagen, själv har jag nämligen ingen aning vad jag ska göra med den.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

en traffikkon?....schysst ragg...torr och tyst

11:54 AM  
Blogger Nicklas R said...

Men lite smutsig

1:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

dirty...också bra ju

1:37 PM  

Post a Comment

<< Home