Sunday, October 21, 2007

Blandad kompott

Finns inte mycket att säga om hemresan. Den gick bra typ.
Träffade Johan som spelade skivor på klubben i mars på busstationen. Kul att träffa på folk man känner liksom. Lite va ett sammanträffande också eftersom varken han eller jag bor i Karlskoga. Dock skulle vi inte med samma buss så vi han inte tjöta nått just men trevligt att träffa på folk man känner igen så där.

Sen när jag kom hem så låg nya Sonic innanför dörren. Det var lycka. Har inte hunnit lyssna på skivan ännu men den verkar sjukt bra. Älska Sonic.

Glömde nämna det igår men det är en ascool kapsyl på olivoljeflaskan jag fick i present, det är en bild av Bengt Frthiofsson och så står det "Bengt Frithiofsson - En livslång passion", det känns nästan som något killinggnget hade kunnat hitta på (sen kanske någon undrar varför jag fick olivolja i present men altså jag behvöde olivolja).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home