Friday, November 09, 2007

Man förflyttades i tiden

Det var lite halvdött på puben idag. Jag tror vi var tre från min klass som var där, alla andra satt hemma och pluggade nför tentan. Torrbollar.

Det var två band som spelade. Det ena första hette Panzer Princess och det andra hette Sharp. Inget av dom var väl jätteroligt direkt.
Panzer Princess spelade typ sleaze och såg naturligtvis ut som dom banden gjorde på 80-talet. Stundtals blev det nästan lite pinsmt faktskt.
Sharp var mer klassisk glamrock och åtminstone en av bandmedlemmarna såg ut som han levde minst 30 år försent. I början gick dessutom en av bassistens strängar av så dom båda gitarristerna spelade solo i minst fem minuter medan basen fick en ny sträng, man tröttnade på dte där stans solot rätt fort kan jag säga. Det finns en gräns för hur mycket solo man orkar med och den gräsnen passerades med råge.

Imorrn åker jag till Kalmar, får se om jag hnner skriva nått innan jag åker. Hinner jag inte det får ni ha en trevlig helg.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Claude, Bak-o-fram, Påsen, Sessan....vem fattas?

7:05 AM  
Blogger Nicklas R said...

Duttan, Skrajsan och Luren

11:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

bra nicklas...du är mycket, mycket duktig

8:04 AM  
Anonymous Anonymous said...

vem ä coolast efter påsen?

8:05 AM  

Post a Comment

<< Home