Sunday, February 03, 2008

Måste lyssna på Annika snart

Det känns som det var längesen jag lyssnade på Annika, tror faktiskt inte jag lyssnat på mer än typ två låtar på hela den här veckan. Det är lite konstigt för trots att jag knappt har lyssnat på Annika har jag lyssnat på mer musik än vanligt under veckan.
Det är bland annat konstigt på så sätt att eftersom Annika är bäst borde ju lyssnadet på hennes musik öka när musiklyssnadet i allmänhet ökar men den här veckan har det varit tvärtom. Väldigt konstigt som sagt. Man kan undra vad det beror på.
Ska nog lyssna på mina Annika-skivor imorgon. I kronologisk ordning tror jag, börjar med "introducing...", följer upp den med "would you let me play this ep ten times a day" och avslutar med Säkert!. Rent spontan känns det som att imorgon kommer bli en bra dag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home