Thursday, April 17, 2008

Full fart ikväll

Ikväll är det tydligen lite party party igen. Fick ett sms om det förut så då vart det att springa ner till systembolaget och köpa några öl. Skönt att man bor så nära.
Glamourtema är det tydligen så man skulle klä upp sej stod det i inbjudan men jag har ju just inga finkläder här. Det enda jag har är ju typ en kostym och så uniformen och kostym känns ju lite overkill och uniformen vill jag liksom inte riskera att spilla öl på. Men jag får väl ta hawaiiskjortan, då har jag ju i alla fall skjorta på mej. Tror förresten jag har lite glitter från ett par girlie (den där glassen ni vet) jag åt förra våren liggande i nån jackficka nånstans, det kanske kan komma till användning. Eller är det att överdriva?
Det ska bli kul med fest, även om det innebär att jag nog får studera lite på lördag (jag lär ju inte vara så sjukt sugen på att plugga imorrn).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home