Tuesday, April 15, 2008

Mina val

Nu har jag gjort mina val. Som vanligt när man inte skickar ansökan förrän någon av dom sistta dagarna tog det lite tid och var rätt krångligt eftersom det är många som försöker göra det samtidigt så att studera.nu får lite spel men det gick relativt smidigt ändå.
Vad valde jag då? Vad kommer jag läsa till hösten?
Jag kommer fortsätta läsa lite projektledning och så kommer jag även läsa en kurs i företagsetik, den lät rätt intressant när man läste beskrivningen. Dessutom kommer jag skriva uppsats, men uppsatskursen behöver jag inte ansöka till.
Och eftersom varken projektledningen eller företagsetiken är kurser som ingår i programmet kommer jag få ännu fler sköna extrapoäng i min examen när det är dags för den.

Nu ska jag dock koncentrera mej på den här terminen och fortsätta med lite skolarbete.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home