Sunday, April 13, 2008

Idag är dagen efter

Jag får väl inleda det här inlägget som jag brukar inleda mina blogginlägg dagen efter en fest: Festen igår var trevlig. Jag drack öl.
Jag var faktiskt där först av alla igår och min vana trogen var jag också en av dom sista som gick, man måste ju utnyttja dom festtillfällen man får maximalt. Tror jag var hemma vid typ 2-3 nån gång så det blev ju inte jättesent men trots detta somnade jag rätt omgående när jag kom hem.

Just nu känner jag mej lite så där dagen efter-deppig som man kan göra ibland. Men det släpper nog framåt kvällen, det brukar ju göra det.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hatar den deppen. men hoppas att det släppt nu!

4:32 PM  
Blogger Nicklas R said...

Ja då dte har altl släppt, det var inte allvarligare än att pipettes och age of empires kunde rå på det (som skönt var)

6:31 PM  

Post a Comment

<< Home