Tuesday, April 08, 2008

Litteraturproblem

Jag har ett problem. Efter att jag fick dom senaste böckerna har jag nu så mycket kurslitteratur att jag har ingenstans att göra av det. Det är fullt i bokhyllan och några andra hyllor eller lådor där jag kan förvara litteratur har jag inte.
Jag ahr heller inte plats för några fler hylla så dte skulle inte hjälpa att skaffa en till hylla. På bordet kan jag inte heller ha den litteratur jag använder nu för där ligger förra delkursens litteratur redan (den går inte heller in i bokhyllan).
Göra sej av med litteratur är inget alternativ för jag behöver den till framtida arbeten och uppsatser. Så det är som ni förstår ett stort problem. För tillfället har jag en hög med böcker som jag flyttar runt på beroende på vad jag ska göra. Det är jobbigt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home