Friday, April 18, 2008

Min dag i korthet (och lite om nya sonic-skivan)

Idag har jag av förklarliga skäl (trötthet...) inte gjort så mycket. Har mest suttit och spelat gamla fina age of empires typ. Har således inte läst Sonic än men däremot har jag lyssnat igenom skivan en gång och första intrycket är att det som vanligt är en väldigt bra skiva. Kul att höra "för en lång lång tid" (den finns med på skivan) i stereons högtalare också, har ju bara hört den på datorn och från klockradion tidigare och dom högtalarna är väl inte jättebra direkt.
Förutom Håkan kan väl bland topparna nämnas Joel Alme, M83, Foals, Alf och Markus Krunegård. Jag gillar Sonics skivor.
När jag var nere på stan förut satt det en gubbe och sjöng religiösa sånger (jag tror dom var religiösa i alla fall) och så var det en annan kille som förevisade någon form av städredskap, det var med andra ord full fart i Hultsfreds centrum denna fredag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home