Friday, April 18, 2008

Uniform bland annat

Igår på festen hade jag trots allt delar av uniformen på mej. Jag hade inte det när jag gick dit men så tog min öl slut och festen var precis brevid här så jag gick hem och hämtade mer dricka och då kändes det som en bra idé att ta på sej uniformsjackan. Folk var mycket imponerade.
Idag är jag inte jättebakfull men jag är lite lagomt bakis så där. Alltså jag mår egentligen rätt bra men jag känner att det var fest igår.
Nya sonic kom idag också. Jag aahr varken hunnit läsa tidningen eller lyssna på skivan men dom verkar mycket rba båda två. Dom har förresten gjort om några sidor lite såg jag när jag snabbbläddrade lite i den. Bland nnat recensionerna är lite annorlunda nu än tidigare. Om förändringarna är bra eller dåliga återkommer jag till när jag har läst igenom tidningen.

Och nu kom jag på att jag har glömt posta ett brev till STIM som jag borde ha postat igår egentligen så det är nog bäst jag går och postar det på en gång. Hata när man glömmer sånt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home